Buffeerestorani külastamise kasulikud juhtnöörid

Oeh, milline pakkumine: maksad ainult 10 eurot ja saad süüa nii palju kui vähegi soovid! Just selliste loosungitega meelitavad buffeerestoranid endale uusi külalisi ja paljud meist on koheselt valmis end täis pugima. Aga mitte nii kiirest! Loe enne läbi need soovitused, et ühest buffeerestoranist ikkagi maksimumi välja võtta.

Ära telli jooke

Arvesta sellega, et lõviosas buffeerestoranidest puudub hinna sees joogiteenindus. Teisisõnu pead ostma üsna krõbeda hinna eest kõrvale vett, karastusjooke või alkoholi. Just seda buffeede omanikud loodavadki: tegelikult ei maksa sa söödud toidu eest 10 eurot, vaid lisad sinna juurde paar klassi vett ja kokkuvõttes tasud kassas 18 eurot. Tihti see trikk toimib suurepäraselt, sest toidud võivad olla üsna soolased ja selle tulemusel tekib inimestel kergesti janu.

Jäta leib-sai vahele

Ühes korralikus buffees on palju valikut: mereande, liha, erinevaid kastmeid ja magustoite. Kui hakkad ennast täitma leiva- ja saiatoodetega, siis avastad peatselt, et kõht saab täis ja tõeliselt väärtuslikud toidud jäävad tarbimata. Kui oled juba korraliku summa maksnud, siis proovi pigem selle eest saada võimalikult palju kallimat toitu, sest vastasel juhul oleksid võinud koju jääda ja vähesema raha eest leiba-saia osta.

Söö pikkamisi

„Söö nii palju kui jaksad“ tüüpi buffeerestoran on üks koht, kuhu pole mõtet minna pooleks tunniks, et kiiresti kõht täis süüa. Pigem tasub sinna rahulikult maha istuda ja söömiseks aega võtta, kuna nii jõuad rohkem toitu tarbida.

Mine tühja kõhuga

Kui lähed lõuna paiku buffeerestorani, siis söö hommikul pigem võimalikult kerge toit. Nii saad kindlustada selle, et saad hakata koha peal toidust maksimumi võtma. Kusjuures õhtuse söömingu puhul tasub teha nii hommikusöök kui ka lõuna tavapärasest kergemad. Samas ära end enne buffesse minekut näljuta, kuna muidu tekib koha peal suur näljasööst ja sööd oma kõhu eriliselt kiiresti maitsvat toitu täis.

Jälgi tervislikkust

Buffeerestoranis söömine ei tähenda seda, et peaksid oma tavapärastest terviseharjumustest lahti ütlema. Pigem jälgi, et sööksid tasakaalustatult. Kui võtsid taldriku peale liha, siis pane sinna kõrvale värskeid juur- ja köögivilju, et toitained liialt rasva ja valkude poole kaldu ei läheks.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *